پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 1 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ، ساعت ۰۹:۲۵:۳۳

اعضای کمیسیون انرژی اتاق ایران از پروژه‌های پارس جنوبی بازدید کردند

باشگاه خبری فراساحل: جمعی از اعضای کمیسیون انرژی اتاق ایران با سفر به عسلویه، از طرح‌های توسعه‌ای میدان گازی پارس جنوبی بازدید کردند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، اعضای کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و مدیران شرکت‌های خصوصی فعال در عرصه انرژی در سفری یک روزه ضمن گفتگو با مدیران منطقه و آگاهی از روند پیشرفت طرح‌های پارس جنوبی، از فازهای ١٥ و ١٦ و همچنین فازهای در حال احداث ١٧ و ١٨ و برخی از مجتمع‌های پتروشیمی و منطقه پارس جنوبی بازدید کردند. در این سفر همچنین مدیر برنامه‌ریزی شرکت نفت و گاز پارس در نشستی با اعضا و مشاوران کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران یادآور شد: در روزهای باقیمانده تا پایان اسفندماه معادل یک فاز گاز شیرین از پالایشگاه فازهای ١٧ و ١٨ وارد خطوط سراسری می‌شود.


سید مرتضی الهی همچنین با اشاره به برنامه توسعه فازها، ظرفیت خوب توسعه صنعتی در پارس جنوبی را یادآور شد و افزود: با وجود برخی مشکلات همه تلاش برای توسعه این بخش حیاتی انرژی کشور بکار گرفته شده است و امیدواریم با وجود توانمندی خوب داخلی در اجرای برخی پروژه‌ها، بخش خصوصی نیز بتواند به توسعه بهتر این منطقه کمک کند. علی شمس اردکانی رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران نیز این سفر را فرصت مغتنمی برای آشنایی با ظرفیت‌های صنعت نفت در پارس جنوبی دانست و تاکید کرد: اعضای اتاق بازرگانی می‌توانند ضمن آشنایی با ظرفیت‌های منطقه، راه‌های همکاری و کمک به توسعه این بخش را ارزیابی کنند.



  کد خبر : 1311
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :